مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

دریافت سوالات امتحانی پایه ی پنجم آبان ماه 92

  • .. Ramin

نظرات  (۴)

با سلام
مجدداً وظیفه دونستم از زحمات شما همکار عزیز تشکر و قدردانی بعمل بیاورم.
پیروز و سربلند باشید.

پاسخ:
پاسخ: سلام ممنون از حضور گرمتون . من وظیفمو انجام میدم . خدمت به خلق عبادت است . تنها کاری که می کنم سوالات کلاسمو در وبلاگ قرار میدم . امیدوارم مفید باشند . یا حق
سلام همکار عزیز من واقعا ازوبلاگتون لذت بردم خیلی عالیه من هم آموزگار پایه پنجم در شهرستان ابهر هستم با اجازه شما از مطالبتون استفاده کنم
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: سلام بزرگوار . ازز اینکه منو قابل دونستید بی نهایت ممنونم . اگه اشکالاتی توی سوالات و پیک می بینید به بزرگواری خودتون ببخشید . اگه سوال یا پیکی هم دارید بهم اطلاع بدید با اسم خودتون توی وب قرار بدیم . از حضور گرم و صمیمیتون بی نهایت متشکرم . بازم بهم سر بزنین بزرگوار . یا حق .
  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام خدمت شما. با پستی با عنوان خدمت اسلام به ایرانیان در خدمتتون هستم.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

    پاسخ:
    پاسخ: سلام استاد بزرگوار . من خدمات متقابل اسلام به ایران و ایران به اسلام استاد شهید آیت الله مطهری رو خوندم البته کتابش امانت بود و تا اخرشو نتونستم بخونم . به همه ی همکاران توصیه می کنم این کتاب رو بخونن . اطلاعات مفیدی میده . صفحات اولیه خیلی سنگین هستش . از حضورتون بی نهایت متشکرم . یا حق .
  • صادق صالح
  • بسمه تعالی
    از شما دعوت می کنم از وبلاگ " انجمن مدارس و معلمان" بازدید بفرمائید.
    روش کارمان اینست که از میان سایتها و وبلاگهای به روز شده، بهترین مقاله ها را انتخاب کرده، با ذکر نام نویسنده و منبع در انجمن مدارس و معلمان ثبت می کنیم.
    با افتخار وبلاگتان را لینک کردم و از مطالبتان استفاده خواهم کرد. شما هم اگر تمایل داشتید وبلاگ انجمن را لینک کنید، لطفا کد لوگوی زیر را در وبلاگتان ثبت کنید. با تشکر، موفق باشید.


    پاسخ:
    پاسخ: سلام بزرگوار ممنون که ما رو لایق دونستید و لینکمون کردید . شما هم لینک شدید کد لوگوی شما رو قرار دادم ولی چیزی مشاهده نکردم . از حضور گرمتون بی نهایت متشکرم یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی