مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

آزمون ریاضی پایه ی پنجم - مهر ماه 1392

دریافت آزمون ریاضی پایه ی پنجم - مهر ماه 1392

    

دریافت به صورت word

دریافت به صورت Pdf

  • .. Ramin

نظرات  (۳)

  • کمال پاکی فر
  • باسلام , ازمطالب آموزنده ونمونه سوالات تشکر میکنم .بااجازه عالی جناب ازنمونه سوالات پنجم استفاده میکنم .

    پاسخ:
    پاسخ: سلام بزرگوار . در خدمت هستم البته اگه قابل باشم . امیدوارم پیک ها به درد بخور باشه . در صورت داشتن اشکالات به بزرگواری خودتون ببخشید و اشکالات رو گوشزد کنین تا اصلاح کنم . بازم بهم سر بزنید . یا حق .
    یارب به حق غدیر و مولای غدیر / با دست علی ومرتضی دستم گیر
    تا همره قدسیان فرستم صلوات / فریاد زنم ز فرط شادی تکبیر
    در عید غدیرخم بسی مسرورم / از نور جمال مرتضی مسحورم
    امید که در حشر به ذکر صلوات / با حب علی خدا کند محشورم
    عید سعید غدیر خم بر شما مبارک باد

    پاسخ:
    پاسخ:
    تا روی به چشمــۀ عنـایت آورد
    منشــور سعــادت و هدایت آورد
    از عرش برای مرتضی، روز غدیر
    جبــریل امیــن تـاج ولایت آورد
    ***
    تامهر و مه و ستـاره رخشنـده بود
    تا عشق و محبت و وفا زنده بود
    غیر از تو امیر مؤمنان نیست کسی
    این جامه به قامت تو زیبنده بود
    ***
    پُر نورترین روایت توست غدیر
    پُر شورترین حکایت توست غدیر
    گویند مفسـران دینی که علی
    تفسیــرگر ولایت توست غـدیر
    عیدتون مبارک بزرگوار . یا حق
  • آموزگار ده کیان قلعه سرد
  • سلام دوست عزیز
    عیدسعید غدیر خم راتبریک می گویم
    من بیشتر مواقع مطالبی از وبتون بر می دارم البته با ذکر منبع
    باسپاس
    کیانی

    پاسخ:
    پاسخ: سلام مجدد . دست شما درد نکنه . ممنون از این همه لطف شما موفق باشید ما رو تنها نگذارید . منتظر حضور گرمتون هستم . یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی