مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

دریافت پیک نوروزی پایه ی اول تا ششم

  • .. Ramin

نظرات  (۱۸)

سلام
معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.((الکساندر سولژنیستن))
کامیاب باشید.



سلام استاد . ممنون از حضور گرمتون یا حق .
سلام وب خیلی خوبی داری اگه میشه پیک های عیدانه 92 برای پایه های دیگه هم قرار بدید معلم دبستان چند پایه
اگه میشه من رو لینک کنید



سلام با افتخار لینک شدید . یا حق
  • مشکلات یادگیری
  • سلام

    سلام

    همیشه روز را با اندیشه مثبت به پایان رسانید .مهم نیست که
    چقدر سخت گذشت ،فردا فرصتی تازه است برای بهتر کردن آن.

    گذشته را نه می توان تغییر داد،نه فراموش کرد ،نه اصلاح کرد
    و نه پاک کرد.فقط می توان آن را پذیرفت و درس گرفت.

    دشمنی که صادقانه کینه ورزی کند را ترجیح می دهم به
    دوستی که مخفیانه تحقیرم می کند

    ممنون از مطالب زیبایتان




    سلام استاد بزرگوار . ممنون از جملات زیبایتان . ما همیشه شرمنده لطف شما هستیم یا حق .
    سلام وعرض ادب خدمت دوست عزیزم
    امیدوارم همیشه درکارات موفق باشی .



    سلام سید . ممنون داداش گلم . منم براتون آرزوی موفقیت می کنم . یا حق .
    سلام امروز اخبار اعلام کرد که پیک ممنوع شده که؟؟



    سلام . ما هم که حرفی نزدیم . این برای دانش اموزانی قرار داده شده که اگه دوست داشتن دانلود کرده و انجامش بدهند و الا اجباری در کار نیست . دست تهیه کنندگانشون هم درد نکنه . یا حق .
    اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده

    و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده

    ومن دردعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی

    احسن الحال را برای شما آرزو میکنم.


    زندگی تان بهاری [گل



    یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
    یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
    رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت
    را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم. یا حق
    فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید
    جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد .یا حق
  • کلاس سومی های جنوب
  • سلام وبلاگ بسیار زیبا ومفیدی دارید امیدوارم همیشه موفق باشیدشما لینک شدید اگر مایلید مارو هم لینک کند



    سلام همکار محترم با افتخار لینک شدید یا حق .
    سلام :
    پیشاپیش سال نورا به شما همکارعزیز تبریک عرض می نمایم.
    با سلام

    ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو برای مشاهده و دانلود پیک الکترونیکی هوشمند نوروزی تشریف بیاورید و ما را از نظرات خود بهره مند نمایید.
    با تشکر



    سلام استاد منم به نوبه ی خودم پیشاپیس حلول سال جدید رو به همه ی ایرانیان عزیز تبریک میگم . یا حق
  • دبستان احسان
  • سلام همکار ارجمند

    روزتون به خیر

    با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری

    از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

    روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد
    سلامی به بهار
    مراسم استقبال از بهار
    مکان : تلاشگران
    زمان : دوشنبه
    لطفا تفعلی به حافظ زده و آن را مرهمت بفرمایید
    حضور اطفال هم آزاد میباشد
    ******** سال نو مبارک1392 ********
    ای کاش که هر لحظه بهاری باشی
    هر روز پر از امیدواری باشی
    هر ۳۶۵ روز امسال
    سرگرم شمردن هزاری باشی
    آپم
  • مشکلات یادگیری
  • سلام

    دو قدم مانده به خندیدن برگ

    یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

    چشم در چشم بهاری دیگر

    تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

    یک سبد عاطفه دارم

    همه ارزانی تان

    عید نوروز بر شما مبارک
    با سلام و ارادت هم اکنون که لطف خدا شامل حال من شده و انشاءا.. 4 فروردین عازم سفر حج عمره هستم ضمن خداحافظی، از دوستان طلب عفو و حلالیت دارم انشاءا.. بتوانم از طرف شما نایب الزیاره باشم مخلص شما عبدالهی .
  • امیررضا مختاری
  • سلام خسته نباشید من امیررضا مختاری دانش آموز کلاس ششم صداقت دبستان شهید اکبری دماوند هستم.
    وبلاگ بسیار عالی دارید.
    امیدوارم موفقیت های بیشتری را در این راستا کسب کنید.
    من شما را لینک کرده ام، خوش حال می شوم که به وبلاگم سری بزنید و من را لینک کنید.
    باتشکر
    سلام مهربان
    مهربانیت راشمار نیست عمرت را شمار مباد .
    ایام اسفند به پایان رسید. .تمام اسفند های جهان را بر آتش می پاشم که چشم نخورد مهربانیتان دردلم . همه گلهای زیبا ی فروردین رابه پایتان میریزم امیدوارم سالی ریبا وسرشار از موفقیت داشته باشید وکانون گرم خانواده زیباتر از همیشه وسلامتی میهمان دائمی وجود شریفتان باشد.سال نو مبارک
    می نویسم تا به یاد بیاورم روزهایی را که از برای دل شکسته ام به درگاهت زار میزدم و تو چه زیبا مرادر آغوش می کشیدی و دست های نوازشت تسلی بخش دردهایم بود...

    می نویسم تا از یاد نبرم تنها همراه روزهای سختم تو بودی و هستی و خواهی بود.....

    می نویسم تا بدانم هر آنچه دارم و خواهم داشت از رحمت توست....و هر آنچه ندارم از حکمت توست...

    خدای خوبم....مهربانم....مرا ببخش به خاطر تمام روزهایی که از فرط شادی رحمتت را از یاد بردم....

    مرا ببخش به خاطر تمام روزهایی که از فرط ناراحتی و غم چشم هایم را به روی حکمتت بستم و گریه

    کردم.....گریه کردم و به چیزی که در آن خیری برایم نبود اصرار ورزیدم....شرمنده ام....

    تصویر زیبای زندگی من.....خدایا.....دوستت دارم....همین..............
  • یار دبستانی -عباسی
  • سلام همکار گرامی از مطالب خوبتان همچنان بهره می برم ..موفق باشید ان شا الله

    پاسخ:
    پاسخ: سلام بزرگوار خواهشا شرمندمون نکنین . من هیچی نیستم . امیدوارم مفید بوده باشم . عیدتون مبارک یا حق .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی