مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

پیک شماره 20 پایه ی پنجم

  • .. Ramin

نظرات  (۲۵)

سلام
وب خوبی دارید
مطالبت رو خوندم ... بد نبود ...اگر روش کار کنی بهتر هم میشه
منم یک وبلاگ دارم بهم سر بزن
منتظرتم ها
اگر افتخار دادی منو لینک کن و اطلاع بده تا لینکت کنم عزیز

www.nanchico.tk



سلام بزرگوار . کلا من در حال یادگیری هستم اگر اشکالاتی می بینید به بزرگواری خودتون ببخشید .
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام
    از استادی پرسیدﻧﺪ: ﺁﯾﺎ ﻗﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻋﺎﺷﻖﺷﻮﺩ؟

    ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ: ﺑﻠﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ.

    ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﯾﺪ؟

    ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥﺩﺳﺖ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯾﺪ؟



    این طرف مُشتی صدف، آنجا کمی گُل ریخته
    موج، ماهیهای عاشق را به ساحل ریخته

    بعد از این در جام من تصویر ابر تیره‌ ایست
    بعد از این در جام دریا ماه کامل ریخته

    مرگ حق دارد که از من روی برگردانده است
    زندگی در کام من زهر هلاهل ریخته

    هر چه دام افکندم، آهوها گریزان‌تر شدند
    حال صدها دام دیگر در مقابل ریخته

    هیچ راهی جز به دام افتادن صیاد نیست
    هر کجا پا می‌گذارم دامنی دل ریخته

    زاهدی با کوزه‌ای خالی ز دریا بازگشت
    گفت خون عاشقان منزل به منزل ریخته
  • *-:¦:-* تلالو اندیشه *-:¦:-*
  • سلام براستاد بزرگوار
    خوبین شما؟
    ممنونم از کامنت خوبتون
    منم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک مگیم
    امیدوار



    سلام استاد گودرزی عزیز ، ممنون از بزرگواریتون که همیشه مارو شرمنده می کنید . سعی می کنم محبت هاتونو جبران کنم استاد . یا حق .
  • amirhossein marefatkhah
  • aghaye Ghorbi ye Aziiz Weblog e ghashangii dariin



    سلام امیر جان ، خوبی داداش ؟ می بینم کولاک کردی داداش . امید وارم هر جا هستی موفق باشی گلم . بازم بهم سر بزن .به بابا هم سلام برسون داداش . یا حق .
  • فراگیران سخت کوش-ویکی سعید
  • با سلام خدمت شما دوست گرامی شما لینگ شدید.



    سلام استاد عزیز ممنون و متشکر از لطف شما . امیدوارم بتونم مفید واقع بشم . یا حق .
    باسلام وفقط یک دنیاتشکر




    سلام استاد عزیزم . شما من رو خیلی شرمنده می کنین . از نظر لطفتون بی نهایت متشکرم . سعی می کنم محبت هاتونو جبران کنم . یا حق .
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام
    چه خیاط ماهری است روزگار ...

    که دل هیچکسی را برای من تنگ نیافرید ...!





    سلام بزرگوار ، قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند . فدای مهربونی هات داداش . یا حق .
  • کلاس پنجم من




  • سلام استاد بزرگوارم .
    دوستان من،مثل گندمند!
    یعنی یک دنیابرکت ونعمت، نبودن شان،قحطی وگرسنگی است
    ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند
    مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد . . .
  • جواد گرامی نوش آبادی
  • رامین جان سلام

    .
    پروردگارا
    آرامش را همچون دانه های برف
    آرام و بیصدا
    به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند
    بباران
    .



    ___________________--------
    _________________.-'.....&.....'-.
    ________________\.................../
    _______________:.....o.....o........;
    ______________(.........(_............)
    _______________:.....................:
    ________________/......__........\
    _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
    ___________________\`"""`'/
    __________________\......,...../
    _________________\_|\/\/\/..__/
    ________________(___|\/\/\//.___)
    __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
    ___________________)_ |_ (__
    ________________(_____|_____)
    ............ *•~-.¸,.-~* فدای مهربونی هات آقا جواد *•~-.¸,.-~*...........

    عمیق ترین دریاچه جهان دریا چه بایکال در روسیه است که ۱۹۴۰ متر عمق دارد
    سلام.خداقوت وخسته نباشید



    سلام بزرگوار . شما هم خسته نباشید ممنون از این همه لطف و بزرگواری شما .
    مهربانی را وقتی دیدم که کودکی در دفتر نقاشی اش خورشید را سیاه می کشید تا پدرکارگرش زیر نور

    آفتاب نسوزد...

    سلام رامین جان،خوبی ؟
    تصاویری که توی پیک هتات ازشون استفاده میکنی خیلی قشنگ وجذاب هستن ازجای خاصی اوناروسیومیکنی ویااینکه خودت یه سریشون روداری ؟ بهرحال باعث میشن که پیک هات خیلی جذاب باشن .من یه کلاس پنجمم دارم که البته فقط ریاضیشون روتدریس میکنم وهمیشه ازکارای خوب تواستفاده میکنم وبراشون تکثیر میکنم.البته آدرس وبت روهم به همه شون دادم .



    سلام آقا جواد گلم . کجایید استاد عزیزم دلمون واستون خیلی تنگ شده بود . قبلا ها خیلی بهمون سر می زدید دیگه فقیر و فقرا رو یاد نمی کنید . در هر صورت یکی از ارادتمندان حضرتعالی هستم و خواهم بود . خدمتتون عارضم اون تصاویر رو از یه سایتی گرفتم دقیق یادم نیست اسمش چی بود . پیداش کردم بهتون خواهم گفت . بازم بهم سر بزنین . فدای مهربونی هات داداش جواد گل ، یا حق
  • خانه پژوهش
  • امیرالمؤمنین امام علی(ع) می فرمایند:

    ای مؤمن! علم وادب بهای جان توست، پس در آموختن آن بکوش، پس هرچه بر علم و ادب تو افزوده شود بر ارزش تو افزوده می شود، چرا که از راه دانش، به پروردگارت راه می یابی و با ادب، خدمت پروردگارت را نیکو به جا می آوری و با این ادب در خدمت است که بنده سزاوار ولایت و قرب الهی می گردد، پس نصیحت مرا بپذیر تا از عذاب برهی.

    «روضة الواعظین، ج1، ص11»



    سلام متشکر و ممنون استاد بزرگوار .
  • سیدجوادتزرقی(سخت کوشان)
  • بااهداسلام مجددخدمت دوست خوبم رامین خان
    ارپاسخگوئی سریعت متشکرم.بدون تعارف کارت عالیه .نمیخوام بیخودی ازت تعریف کرده باشم پس ناگفته نمونه که یه جاهایی هم یه اشکالات خیلی پیش پاافتاده ای بچشم میادکه البته بسیارطبیعیه .بدون شک دراینده ی نزدیک کارای خیلی خوبی میتونی ارائه بدی .اگه عمری بودودوست داشتی توکاربعدیم ازت کمک میگیرم.



    سلام آقا جواد . ممنون که بازم بهم سر زدین . بله هیچ کس خالی از اشکال نیست . من در خدمت هستم . یا حق استاد .
  • معنویت در آیینه ی هنر
  • سلام وبتون خیلی جالبه با مسجد نماینده ی معماری ایران آپم
    شمارو لینک میکنم دوست داشتید یه سر به ماهم بزنید
    التماس دعا



    سلام بزرگوار با افتخار لینک شدید . آرزوی موفقیت دارم براتون یا حق .
  • کلاس پنجمی ها
  • همکار محترم خدا قوت .
    خسته نباشی .




    سلام بزرگوار ممنون از حضور گرمتون . یا حق . بازم بهم سر بزنین خیلی خوشحال میشم . یا حق .
    با رنگین کمان تلاشگران در خدمتم حتما تو زندگی باهاش بر میخورین پس فرصتو از دست ندین



    سلام استاد چقدر جالب بود میگم همسرتون اون مطلب رو دیدن ؟ اگه دیده باشن حتما چند شبی رو بیرون خوابیدید . هههههههههههههههه
  • مشکلات یادگیری
  • سلام
    وقت بخیر

    خدای من “بهشتی ” دارد، نزدیک ، زیبا ، بزرگ
    و به گمانم “دوزخی ” دارد ، کوچک،
    و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را
    گاهی به بهانه یک دعا . . .




    سلام استاد .محبت بی دریغ شما هرگز از لوح دل و جان محو نخواهد شد. یا حق
    با عرض سلام خدمت آقا رامین
    اگه ممکنه پیک نوروزی امسال پنجم را هم در وبتان بگذارید
    با تشکر




    سلام علی جان ممنون بازم بهم سر زدی استاد . سعی میکنم این کارو انجام بدم اگه نشد از الان عذر خواهی می کنم . فدای مهربونی هات یا حق داداش .
  • شایان مددی
  • سلام اقا وبلاگتون خیلی خوبه مخصوصا پیکاتون که سوال های خیلی پرمحتوایی داره



    سلام شایان جان . ممنون گلم . وبلاگ شما هم عالیه مخصوصا برای دانش اموزان کلاس پنج . چون همه نوع تحقیق درباره ی مطالب مربوط به کلاس پنجم توی وبلاگ شما هستش . فدای مهربونی هات داداش شایان گلم . یا حق .
    زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم .

    همه ی عمر دمی بود و نمیدانستیم.

    حسرت رد شدن ثانیه های کوچک .

    فرصت مغتنمی بود و نمیدانستیم.

    تشنه لب ، عمر بسر رفت و به قول سهراب .

    آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم .

    سلام هماره شاد باشی حق یارتان




    سلام جناب عبدالهی عزیز . خسته نباشید استاد . ممنون که ما رو فراموش نمی کنین و هر دم بهمون سر می زنید . از حضور پر مهرتون بی نهایت ممنونم استاد یا حق .
  • *-:¦:-* تلالو اندیشه *-:¦:-*
  • سلام بر همکار بزرگوارم
    امیدوارم موفق وسلامت باشین
    روزگارتون خرم



    سلام استاد گودرزی عزیز بازم ما رو شرمنده کردین با حضور پر مهر خودتون . امیدوارم موفق و موید باشید استاد .
    سلام
    اقا
    برنامه ی Word
    و کلیپ سازی یادتون نره



    اونم به روی چشم آقا مازیار . یا حق
    اقا وبلاگمونو تغییر دادیم به ماهم سری بزنید



    مبارکه داداش . یا حق
  • جواد گرامی
  • سلام .آقا رامین الهی همیشه پرکار وپر انرژی باشی .وخیلی نگاه به این همت کنن ویاد بگیرند کار با عمل تا شعار چقدر فرق می کنه.قربون رامین که فقط عمل می کند نه شعار.

    .
    سلامتی اونایی که
    درد دل همه رو گوش میدن
    اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن . . .



    سلام آقا جواد . شرمندمون نکنین تو رو خدا من در این حد نیستم که قابل باشم . کوچیک همه ی بزرگوارن هستم . ممنون از نظر لطفتون آقا جواد گل . یا حق .
    سلام وبلاگ باهالی منم یه وبلاگ دارم بیاین توش نظر بدین با تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی