مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

دریافت پیک شماره 19 پایه ی پنجم

 پیک شماره ی 19 پایه ی پنجم

 دریافت به صورت Word

دریافت به صورت Pdf

 

  • .. Ramin

نظرات  (۱۹)

باسلام وتشکرفراوان خداقوت همکارعزیز



سلام استاد بزرگوارم از اینکه حقیر رو مورد لطف خودتون قرار میدید بی نهایت ممنونم استاد . دارین به شاگردتون روحیه میدین . ممنون از این همه لطف شما یا حق .
سلام مرسی به منم سر زدید وبلاگ عالی دارید خیلی مطالب پر محتوا تو وبلاگتون قرار دادید خیلی از مطالب رو دانلود و استفده کردم تبریک می گم
من شما رو لینک کردم لطا شما هم منو با اسم

نمونه سوالات اول تا ششم ابتدایی

لینک کنید و خبری هم بدید ممنون



سلام ممنون از حضورتون استاد . بازم بهم سر بزنین .
  • ت مثل تایباد... ت مثل تربیت...
  • سلام دوست عزیز
    طبق معمول مطالبتان پربار و مفید بود. همیشه استفاده میکنم.
    با چند خبر جدید از آموزش و پرورش به روزم. منتظر نظرات شما هستم.




    سلام بزرگوار . دیگه بالکل مارو فراموش کردین استاد . چشم میام خدمتتون . یا حق .
  • جواد گرامی
  • زمانی که میخواهی بزرگ باشی..

    بیاد بیاور که نخست باید چون خورشید عاشق باشی......

    رامین جان موفق وپیروز ومنصور باشی
    از طرف محرم نوش اباد،کربلای ایران




    سلام آقا جواد ما مخلصیم داداش .
    هیچ گاه ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودتان مقایسه نکنید.
    سلام همکار ارجمند ،خدا قوت خسته نباشید. با امید بهترینها و آرزوی سلامتی و شادکامی



    سلام استاد . چه خبر خلاصه یاد شاگردتون افتادید . ممنون استاد گلم از تشویق ها و دلگرمی هاتون . فدای مهربونی هات استاد یا حق .
    با سلام خدمت همکار عزیز. بسیار عالی و پر محتوا. با افتخار لینک شدید. به امید ره
    آوردی دیگر در فردایی بهتر برای شما.



    سلام امیر حسین عزیر منم به وبب زیباتون سر زدم . خیلی بهتر و پر محتوا تر از وب من بود . خیلی لذت بردم از مطالب زیباتون . سعی می کنم از مطالب قشنگتون توی کلاسم استفاده کنم . بازم بهم سر بزن بزرگوار . یا حق .
  • *-:¦:-* تلالو اندیشه *-:¦:-*
  • سلام بر همکار فعال.و زحمتکشم استاد رامین
    صبح دل انگیزتون خوش
    امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید
    کاراتون مثل همیشه نابه
    شاداب باشین همواره



    سلام استاد گودرزی عزیز . شب شما بخیر . از تشریف فرمایی تون ممنونم استاد . از نظر لطفتون نسبت به حقیر نهایت تشکر و قدردانی رو دارم .شما هم موفق و موید باشید . یا حق
  • افسانه رحیمی (مشاور ششمی ها)
  • سلام و درود
    امروز در حال گشت و گذار در نوشته های دوستان به وب شما برخورد کردم .جای تقدیر و تشکر دارد . بهترین ها آرزوی من برای شما . در پناه حضرت حق



    سلام استاد رحیمی بزرگوار . چقدر محبت کردید استاد . بازم بهمون سر بزنید . ممنون از حضورتون استاد یا حق .
    باسلام وتشکرفراوان



    سلام بزرگوار . ممنون از حضورتون . بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم . یا حق .
  • جواد گرامی
  • سلام رامین جان

    یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست

    که اگر پیدا کردی قدرش را بدان . .



    سلام آقا جواد . فدای مهربونی هات داداش . من شرمنده ی این همه محبت شما هستم . کوچیکتونم و مخلص . یا حق .
    سلام ممنون که درباره تلالو اندیشه نظر دادین.شما هم همان اوایل آشناییمون لینک شده بودید اما بدلیل تغییر قالبم بعضی از دوستان از قلم افتادند که در اینجا عذرخواهی می کنم.الان مجدد لینک شدید اونم با افتخار.ممنون



    استاد بزرگوار ممنون از این همه لطف شما . من خدمت استاد گودرزی عزیز ارادت خالصانه دارم . یا حق .
    سلام همکار محترم وبلاگ عالی شما خیلی مفید واقع شد...

    سپاس...



    سلام همکار محترم با افتخار لینک شدید . بازم بهم سر بزنین . یا حق .
  • *-:¦:-* تلالو اندیشه *-:¦:-*
  • $$$$$$$$_________$$$$$$$
    $$$____$$$$______$$__$$$$
    $$______$$$$____$$____$$$
    $$_______$$$$__$$$____$$$
    $$________$$$$_$$$____$$$
    $$_________$$$$$$____$$$$
    $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
    $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
    _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
    _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
    __$$$$_______$$$$_$$$____$$$
    __$$$$$______$$$$$$_____$
    ____$$$$$$____$$$$$____$$$
    ________.$$$$$$$$_____$$$$$
    _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
    _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$________$$$$$$$
    __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
    _$$_______$$$$_____$$$_____$$$
    $$_______$$$$_$
    $$______$$$$___$
    $$$___$$$$$___$$
    $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
    $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
    _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
    __________$$$$
    _________$$$$$__(▒)(▒)
    ________$$$$$_(▒)(█)(▒)
    _______$$$$$____(▒)(▒)
    _______$$$
    ______$$$_(▒)(▒)
    _____$$_(▒)(█)(▒)
    ____$$____(▒)(▒)
    ___$
    __$$___(▒)(▒)
    _$$$_(▒)(█)(▒)
    _$$____(▒)(▒)
    _$$
    $$ __(▒)(▒)
    $$_(▒)(█)(▒)
    $$__(▒) (▒)
    $$
    _$
    _$$___(▒) (▒)
    __$$_(▒)(█)(▒)



    ممنون استاد گودرزی عزیز . یا حق
    رد خور نداره . میگی نه ؟ بیا امتحان کن !!!!





    سلام استاد . اومدم جالب بود . یا حق .
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام.


    ﮔﺎﻩ ﺟﻠﻮﯼ ﺁﯾﻨﻪ


    ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﻢ،ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ...


    ﺩﺳﺖ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ ﻭ


    ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ....


    ﭼﻪ ﺗﺤﻤﻠﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﻟﺖ

    سباس شماهم لینک شدید مراجعه به قسمت بیامک وبیوند
    http://www.kabotarharam91.blogfa.com/



    ممنون استاد من همچین گزینه ای توی وبتون ندیدم ولی شما لینک هستید یا حق .
    او خواهد آمد...
    ولی با آمدن خورشید اگر از خواب بیدار شویم
    نمازمان قضاست...

    الهم عجل لولیک الفرج




    آمین یا رب العالمین
  • خانوم ورزش مدرسه
  • سلام همکار گرامی
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید و در نظر سنجی ها شرکت کنید
    اگه مناسب دیدید لینک مون کنید
    با تشکر - موفق باشید



    سلام استاد اومدم سر زدم من خیلی در این مورد حرف دارم که به وقتش خدمت می رسم یا حق .
    سلام استاد عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه
    و در آخر سال خاطرات خوبی رو با خودتون به بزم عیدانه ببرید
    با پیک نوروزی پنجم و ششم در خدمت تون هستم .اگر به درد بخوره خوشحال میشیم نظرات تون رو بفرمایید
    شاد و تندرست باشین



    سلام استاد . ممنونم جناب رئوفی عزیز . امید وارم سالی پر از شادی و برکت پیش رو داشته باشین . ممنون از این همه تلاشی که می کنید . چشم حتما استفاده می کنم از پیکتون یا حق .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی