مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

دریافت پیک شماره 18 پایه ی پنجم

  • .. Ramin

نظرات  (۲۳)

سلام بزرگوار

حضرت عبدالعظیم (ع) می‌فرمایند: روزی به خدمت حضرت امام محمدتقی (ع) رسیدم و این گفتار دلنشین را از امام شنیدم که فرمود: دیدار دوستان آرامش و سلامت عقل را در پی دارد، اگر چه دیداری کوتاه باشد.

التماس دعا

وبتون خیلی عالیه
با اجازه لینکتون میکنم همکار گرامی



سلام همکار محترم شما هم با افتخار لینک شدید . یا حق .
با سلام و تشکر از وبلاگ بسیار عالی و پر محتواتون
واقعا وب خوبیه و من هر روز بهتون سر میزنم (هر روز بهتر از دیروز انزلی)

خواستم بگم اگه ممکنه آدرس دانلود پیک های آدینه ای که در وبلاگ قرار میدین رو برای من بفرستید
چون فقط از پیک شماره 11 تا 17 رو من تونستم دانلود کنم (شماره 18 رو هم که تازه گذاشتن) اگه امکان داره آدرس دانلود پیک های شماره 1 تا 10 رو هم برام بفرستید ممنون میشم
خیلی بهشون نیاز دارم - فوریه

ahmadkhalili_akh@yahoo.com

منتظر جوابتون هستم



سلام ممنون از حضورتون . دوست عزیز اگه در قسمت برچسب ها روی پیک آدینه ی پنجم کلیک کنید همه ی پیک ها داخل یه صفحه براتون خواهد آمد . من از هفته ی یازدهم سال تحصیلی این وب رو راه اندازی کردم و پیک های قبل از اون رو به دانش آموزام دادم و فرصت نشده اونا رو در وبلاگ قرار بدم شاید داخل تعطیلات عید این کارو انجام بدم یا حق .
با سلام از وبلاگ خوبتون

اگه میشه کلیه ای پیک های آدینه پنجم ابتدایی رو از شماره 1 تا 18 رو در قالب یک پست جدید یا یک مطلب جدید در وبلاگ قرار بدید ممنون میشم

با تشکر و دست مریضاد بابت وبلاگ خوبتون



سلام ممنون از حضورتون . دوست عزیز اگه در قسمت برچسب ها روی پیک آدینه ی پنجم کلیک کنید همه ی پیک ها داخل یه صفحه براتون خواهد آمد . من از هفته ی یازدهم سال تحصیلی این وب رو راه اندازی کردم و پیک های قبل از اون رو به دانش آموزام دادم و فرصت نشده اونا رو در وبلاگ قرار بدم شاید داخل تعطیلات عید این کارو انجام بدم یا حق .
سلام بر شما دوست همیشگی

پیامبراکرم صلى ‏الله ‏علیه‏ و‏آله:

هر کس میانه ‏روى کند، خداوند بى ‏نیازش سازد و هر کس ریخت و پاش نماید، خداوند نادارش کند، هر کس فروتنى پیشه کند، خداوند بلندش نماید و هر کس بزرگى کند، خداوند خُردش نماید.

التماس دعا



سلام ممنون از نصیحت هاتون . یا حق .
  • معلم خوانساری
  • سلام همکار گرامی.ممنون از این همه اظهار لطف.نرم افزار خاصی نیست.تایپ سوالات با برنامه ورد و تصاویر با فتوشاپ.
    شما هم خسته نباشید



    سلام استاد مهدوی عزیز شما هم خسته نباشید . واقعا دست مریزاد به این همه همت و پشتکار . امیدوارم یک درصد از کارای شما رو بتونیم انجام بدیم . موفق باشید . یا حق .
  • یار مهربان
  • سلام وبلاگ زیبایی دارید من هم یک وبلاگ دارم اگر با تبادل لینک موافق هستید ما را با مشخصات زیر لینک کنید. از طریق نظرات مرا مطلع سازید.
    لینک شما در وبلاگ قرار گرفت

    نام پیوند: .:مدرسه ابتدائی مکران :.
    آدرس پیوند: http://madrese4u.blogfa.com



    سلام بزرگوار با افتخار لینک شدید یا حق .
    پس پیک آدینه 1 تا 10 پنجم رو کجایی سایت گذاشتید هر چه گشتم پیداش نکردم
    راهنمایی کنید



    سلام بزرگوار . پیک های 1 تا 10 رو توی وب قرار ندادم . انشاالله در تعطیلات عید این کار رو انجام میدم به خدا فرصت نیست . چون نوشته ها رو سیو نکردم . یه نمونه پرینت می گرفتم می بردم مدرسه فکر ساختن وبلاگ رو هنوز نداشتم که سیوشون کنم . یا حق
  • *-:¦:-*تلالواندیشه*-:¦:-*
  • سلام شبتون خوش

    با آرزوی بهترین روزها برای شما


    تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید.

    پرتوهای خورشید تا متمرکز نشوند نمی سوزانند.


    گراهام بل

    __♥▒▒▒♥_____♥▒▒▒♥°°
    ____♥▒▒♥▒▒▒♥▒▒▒▒♥▒▒♥
    ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥
    ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥°°°
    _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥
    ♥▒▒♥▒▒♥▓▓▓♥▓▓▓▓♥▒♥▒▒♥
    _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥°°
    ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥
    ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥°°°
    ____♥▒▒♥▒▒▒_▓♥▒▒♥▒▒▒♥
    _____♥▒▒▒♥_▓____♥▒▒▒♥
    ______♥▒♥__▓_____
    _____________▓
    ______________▓___
    _______________▓
    ......................آپم (سبزی کاری در ششم و..)...................




    سلام استاد گودرزی عزیز ممنون از تشریف فرماییتون . به خدا شرمندتونم . اصلا فرصت نمی کنم برای عرض ادب خدمت برسم ولی شما همیشه نسبت به حقیر لطف دارین . امروز چقدر خوب بود همه از تمرکز حواس حرف می زنن ولی این بی پولی و نزدیکی عید مگه میزاره تمرکز داشته باشیم . خدا به دادمون برسه وضعیت خیلی نابسامانه . یا حق .
    اگه دو نفر تو لبه پرتگاه بودن و فقط امکان نجات یک نفر از

    آنها برایتان میسر بود کدام یک را نجات میدادید

    ۱)کسی که دوستش دارید

    ۲)کسی که دوستتان دارد.



    سلام چه سوال سختی پرسیدین . نمیدونم چی بگم . موندم باید توی اون وضعیت قرار بگیری تا بفهمی چیکار باید بکنی خود شما چیکار می کنید ؟
  • جواد گرامی
  • امام حسن عسکری(ع) می فرمایند:
    جدال مکن که ارزشت مى رود و شوخى مکن که بر تو دلیر شوند.



    سلام آقا جواد چه درس بزرگی دادین بهم . ممنون استاد . برای این روزام خیلی خوب بود یکم آشفته بودم باعث شد تمرکزمو به دست بیارم . ممنون استاد . یا حق .
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام.خوبیدشما
    ساده لباس بپوش، ساده راه برو، اما

    در برخورد با دیگران ساده نباش

    زیرا سادگی‌ات را نشانه می‌گیرند برای درهم شکستن غرورت.



    سلام داداش مرسی از محبتت . یا حق .

    با سلام
    پس پیک 1 تا 10 رو انشالله کی میزارید؟



    سلام عرض کردم تعطیلات عید . بازم ممنون که تشریف آوردید . یا حق .
    @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ زود بیا منتظرم...



    سلام اومدم خیلی شلوغ بود بهم نوبت نرسید . مواظب خودت باش . یا حق .
    سلام همکار عزیز. از خداوند متعال برای شما خوبیها را آرزومندم . کاش من هم مثل شما خوب بودم. برای عید پیک دارید؟



    سلام . هه جدی میگین ؟ من کجا و خوبی کجا ؟ من هیچی نیستم . سعی می کنم پیک داشته باشم ولی اگه نتونستم از الان عذر خواهی می کنم یا حق .
    زندگی یک پاداش است، نه یک مکافات.

    فرصتی است کوتاه تا ببالی، بیابی، بدانی، بیندیشی،

    بفهمی و زیبا بنگری، و در نهایت در خاطره ها بمانی.



    سلام استاد وضعتون خوبه ها !!!!!!!! واقعا دنیا زیباست ؟ من که ندیدم .
    شوخی بود استاد . خدا هر چی آفریده زیباست و هر آنچه صلاح ماست به ما میده پس باید قانع باشیم . البته بندگان خدا یکم زور میگن که اونو خودمون باید یه کاریش بکنیم . یا حق .
  • *-:¦:-*تلالواندیشه*-:¦:-*
  • سلام جناب رامین
    خوبین انشالله
    اومدم تبریک قالبتون رو بگم
    ضمنا خودتونو اذیت نکنید برای سر نزدن به من
    همینکه بدونیم همه درپناه خدا سلامتیم کافیه
    امیدوارم همواره شادکام باشین



    سلام . ببخشید یکم سرم شلوغه خونه سازی دارم . بعد از عید جبران می کنم . منم براتون شادکامی و پیروزی آرزو می کنم . یا حق .
    با سلام و تشکر از وبلاگ بسیار عالی و پر محتواتون
    واقعا وب خوبیه و من هر روز بهتون سر میزنم (هر روز بهتر از دیروز انزلی)

    خواستم بگم اگه ممکنه پیک عیدنوروز رازودتربگذارید




    سلام ممکنه این کارو انجام بدم البته خیلی بعید میدونم . باز سعیمو می کنم یا حق .
    سلام دوست عزیزم!وبلاگ خیلی زیبایی داری.به وبلاگ منم سر بزن.اومدی نظر یادت نره البته لطفا برای اینکه از وبم سردر بیاری درباره ی وبلاگ رو حتما بخون.




    سلام خدمت رسیدم . یا حق .
  • peymanjooo00000oooon
  • وااااااااااااای سلام چقد وبت عالیه چقد دوسش دارم بیا همو بلینکیم اگه دوست داشتی منو با اسم ""عشق بی پایان پیمان خان جونم"" بلینک منو تو رو با هر اسمی خواستی



    من تمنــآ کردمــ کہـ تــو بــآ مـَن بـاشے

    و تــو گفتے هرگـِــز "!"

    سخنے سرد و درشـتـــ و مـَـرـآ

    غصہـ ے ایِن هرگـِز کـشتـــ...

    مـن ندآنـــــمـ کہـ کے امـ...

    مـن ندآنـــــمـ کہـ چے امـ...

    مـَن فـــقـــط مے د ـآنم...

    که تویے شـآه بیتــ غـَزل زندگے امـ.



    سلام . ممنون دوست خوبم . باشه لینکت می کنم گلم . شما هم با همون اسم مشق آبی لینکم کنین .
    خیلی خوشمزه هستش بدو تا سرت کلاه نرفته





    سلام . خداییش خیلی جالب بود . بازم از این ها بذار خبرم کن داداش .
  • جواد گرامی
  • رامین جان سلام
    در صورت امکان وبلاک محرم نوش آباد ،کربلا در صورت امکان لینک نمایید اول یک دید بزنید اگر قابل قبول بود ما را لینک کنید با تشکر از شما




    سلام آقا جواد باعث افتخار من هست که دوستان بامرامی مثل شما داشته باشم با افتخار لینک شدید . یا حق .
  • بهار کودکی
  • سلام همکار عزیز
    شبتون بخیر
    واقعا مطالب وبتون عالی هستن اینو بدون اغراق میگم ولی ای کاش منم معلم پنجم بودم .چه قدر مطلب واسه پنجمیا
    خدا قوت




    سلام . وب شما خیلی بهتر از وب من حقیر بود لذت بردم . یا حق .
    سلام همکار گرامی اگر از نظر شما اشکالی نداره ادرس وبلاگمو قسمت لینک دوستانتان قرار دهید نام وبلاگ (اموزش ادبیات راهنمایی عبدالهی ) می باشد




    سلام همکار محترم . با افتخار لینک شدید . دوست داشتید لینکمون کنین دوست نداشتین هم مشکلی نیست یا حق .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی