مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

پیک آدینه ی شماره 16 پایه ی پنجم

  • .. Ramin

نظرات  (۶)

سلام شما هم با افتخار لینک شدید




سلام بزرگوار ممنون از لطفتون یا حق .
هر وقت از کسی رنجیدی،
یک لحظه...
به نبودنش فکر کن!
Whenever you take offense of others, just a minute...
think about their absence!

خداقوت همکار گرامی



سلام همکار محترم . ممنون از نصیحت بزرگوارانه ی شما بازم بهم سر بزنین یا حق .
سلام خداقوت وبلاگ پرمحتوایی داریدبااجازه لینکتون کردم ومنتظرحضورتون




سلام همکار محترم ، اطاعت امر شد . بازم بهم سر بزنید . یا حق .
سلام اقا ادرس وبم تغییر کرده

ببخشید بدون اجازه شما این کار رو کردم

اینم ادرس:mazyar99.blogfa.com



سلام مازیار جان اشکال نداره . یا حق

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات است، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.÷÷÷÷÷سلام**خداقوت*÷÷÷÷÷



خوبی بادبادک اینه که
می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده
ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .
سلام استاد . ممنون بزرگوار . بازم بهم سر بزن یا حق .
  • کلاس پنجم من
  • سلام
    عالی بود.
    قالبتون هم خیلی زیبا شده است.
    خسته نباشید.



    سلام استاد . خواهش می کنم . فکر کردم قالب وبلاگ یکم خسته کننده شده این بود عوض کردم تا تنوعی باشه . ممنون از حضورتون استاد. یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی