مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

دانلود پیک شماره ی 18 پایه ی ششم شاهد انزلی

  • .. Ramin

نظرات  (۳)

  • ت مثل تایباد... ت مثل تربیت...
  • سلام دوست عزیز
    خدا قوت خسته نباشید .همیشه از مطالب مفید شما استفاده میکنم و آرزوی بهروزی دارم.
    منتظر نظرات شما در وبلاگم هستم.




    سلام همین الان تو وبتون بودم استاد بازم مزاحمتون میشم یا حق .
  • دبستان پسرانه ی شاهد خلیلی
  • با عرض سلام و احترام
    از بزرگواری و تواضع شما برادر عزیز که بنده را برای تشکر از صاحب اصلی پیک هدایت نمودید صمیمانه سپاسگزارم . مطلب را اصلاح نمودم حق نگه دارتان




    سلام بزرگوار خواهش می کنم وظیفه بود بازم در خدمت هستیم یا حق .
    واقعا از مطالب خوبی که در وبتون گذاشته بودید ممنونم.خسته نباشید . به ماهم سر بزنید.http://13911381.blogfa.com



    سلام ممنون از حضورگرمتون همکار محترم . یا حق .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی