مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

دهه ی فجر بر فجر آفرینان مبارک باد .

دهه ی فجر مبارک باد . 

  • .. Ramin

نظرات  (۱۵)

سلام.
من از مطالب خوب و مفید شما استفاده میکنم . متشکرم




سلام نازنین فاطمه ی عزیز . ممنون از حضور گرم و صمیمی شما آبجی . یا حق
بااهداسلام خدمت دوست خوبم
انچه که به جایی نرسدفریاداست!!!!
برات بهترین هاروآروزدارم.




سلام سید جان . خسته نباشی داداش گلم . واقعا از لحاظ مالی تمامی مردم تحت فشار هستند . تا کی باید دووم بیاریم . یعنی کسی نیست یه فکری به حال این مردم مظلوم بکنه ؟
یاد امام بخیر .
هی روزگار
هی روزگار
هی روزگار
امام عزیز ، مطمئنم همه چیز رو داری می بینی . حق این ملت اینه ؟
سر تا پای این مردم رو باید طلا گرفت نه اینکه ..............................
هی روزگار
هی روزگار
هی روزگار

  • مشکلات یادگیری
  • سلام.خدا قوت
    از اهل زمانه عار می باید داشت/وز صحبتشان کنار می باید داشت
    از پیش کسی کار کسی نگشاید/امید به کردگار می باید داشت
    (ابوسعید ابوالخیر)
    دهه فجر گرامی باد



    سلام ضمن تبریک ایام دهه ی فجر منم خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما استاد بزرگوارم . موفق وموید باشید یا حق
  • افسانه رحیمی (مشاور ششمی ها)
  • سلام و درود
    با فایل صوتی آموزش مهارت و تکنیک های مطالعه به دانش آموزان در خدمت هستم . پیشاپیش حضورتان را سپاس



    سلام بزرگوار با افتخار لینک شدید . در خدمت هستیم یا حق
  • جواد گرامی
  • رامین جان خدا قوت




    سلام آقا جواد . منم خدا قوت عرض می کنم خدمت شما و تمامی همکاران عزیزم . ممنون از حضورت داداش جواد . در خدمت هستم .
  • *-:¦:-*تلالواندیشه*-:¦:-*
  • _o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
    o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o_____________0
    ______________0___-:¦:-
    ______________0__ ___ __-:¦:-
    خدا کند تبسم لبی به آه نشکند

    بلور بغض سینه ای به شامگاه نشکند

    کبوتری که پر زند به شوق آشیانه ای

    خدا کند که بال او میان راه نشکند
    ______________0___-:¦:-
    ______________0__ ___ __-:¦:-
    o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
    o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂



    بله متوجه هستم . ممنون از حضورتون استاد . یا حق
    باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت شما همکار گرامی
    ماهم به نوبه خودمون دهه فجررو خدمتتون تبریک عرض می نماییم
    امیدواریم دراین ایام پربرکت فرجی برای همه حاصل بشه............
    یاحق




    سلام همکار محترم . ما هم منتظر فرجیم . انشاالله که حاصل بشه . ممنون از حضورتون همکار محترم . یا حق
  • جواد گرامی
  • گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را پا به پا بپوشم

    تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه




    سلام . من الان چندین ساله که دمپایی ندارم . کسی بهش توجه نکرده . روزگار غریبی است . صحبت از پژمردن یک برگ نیست !!!!!!! یا حق .
  • ابوالقاسم کریمی
  • سلام سوالات آزمون جامع را در وبلاگم گذاشته ام خوشحال می شوم در صورت صلاحدید به سایرین اطلاع رسانی فرمایید.
    http://arzyabi.blogfa.com




    سلام . خسته نباشید . بهتون سر زدم جالب و زیبا بود کارتون ، حتما از تجارب پر ارزش شما توی بوم استفاده می کنم استاد یا حق
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام
    در دهستان اصالت های عشق میتوان شبنم فروش ساده بود میتوان روی اجاق عاطفه چای خوش طعم وفا را دم نمود
    آپم ومنتظرحضورسبزشما



    سلام همکار گرامی . به روی چشم . یا حق .
    سلام دوست عزیز
    از کارهای ارزشمندتون نهایت استفاده رو می بریم امیدوارن در پناه خدا سالم و سلامت باشید
    منم با حرف همکارمون موافقم
    آنچه البته به جایی نرسد فریاد است........
    موفق باشید دوست من



    سلام استاد رئوفی عزیز ممنون از حضور گرم شما . چشم منم حرفی نمی زنم . همش یه گلایه بود که اونم بمونه تو دلم . به خدا زندگی سخت شده . همه چی گرون شده ولی حقوق همون حقوق هستش . یه شغل هم بیشتر نداریم . به خدا شرایط خیلی سخت شده اصلا به فردا امیدوار نیستم . یا حق
    خوش به حال آنکه قلبش مال توست

    حال و روزش هر نفس، احوال توست

    اخر هفته در کافه تلاشگران منتظرتونم




    از گیله مرد پرسیدم : بهترین چیزی که میشه از دنیا برداشت چیه ؟

    کمی فکر کرد و گفت : دست ؛

    با تعجب گفتم : چی ؟ دست ؟

    گفت بله ، اگر از دنیا دست برداریم کار بزرگی انجام دادیم که کوچکترین پاداشش رضوان خداونده

    و ادامه داد که : حب الدنیا راس کل خطیئه
    یا حق
    خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

    ولی جالب اینجاست که ....

    تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمی کنی

    ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام...

    سلام خداقوت وقتتون بخیرنظرشمادرموردتنبیه

    چهاربازیگوش چیه؟منتظرنظرباارزشتون هستم؟............



    سلام استاد عزیزم . چی بگم ؟ من تو شرایط قرار ندارم . تا خودم توی اون موقعیت قرار نگیرم نمی تونم نظر بدم . بازم میام مطالعه می کنم ببینم جریان چی هست تا ببینم می تونم نظری بدم یا نه . ممنون از حضور گرمتون استاد عزیز . یا حق
  • جواد گرامی
  • می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی.



    عجب مطلبی رو برام گذاشتین . زمانی این مطلب رو گذاشتین که من یکی از دوستان خوبمو از دست دادم . خدا بیامرزدش . یا حق .
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام.خوبید؟
    دنیا مانند پژواک اعمال و خواستهای ماست.

    اگر به دنیا بگویی: "سهم منو بده..." دنیا مانند پژواکی که از کوه برمی گردد، به تو خواهد گفت: "سهم منو بده..." و تو در کشمکش با دنیا دچار جنگ اعصاب می شوی.

    اما اگر به دنیا بگویی: "چه خدمتی برایتان انجام دهم؟..."
    دنیا هم بتو خواهد گفت: "چه خدمتی برایتان انجام دهم؟..."



    سلام با عرض پوزش یکی از دوستان فوت شده من یکم گیج هستم . شرمنده دیر جواب میدم . یا حق

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی