مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

پیک آدینه ی شماره 17 پایه ی ششم شاهد انزلی

  • .. Ramin

نظرات  (۹)

  • ب.شهابی عنبران
  • سلام وقت بخیر




    سلام بزرگوار . خوبید شما ؟ ممنون از حضورتون یا حق
  • معلم کوچولو
  • سلام ممنون از حضورتون و عرض ارادت و تبریک عید میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع)

    فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
    روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
    با آمدن امام در کشور ما
    خورشید حقیقت زافق سر زده است
    دهه فجرمبارک
    یا حق



    سلام استاد . محبت کردید . در خدمتتون هستم یا حق

  • منتظرالمهدی(عج)
  • سلام
    ایام الله دهه فجر مبارکباد




    سلام . من هم ایام دهه ی مبارک فجر رو خدمت شما تبریک عرض می کنم .یا حق .
    سلام بر استاد
    ضمن تبریک ایام دهه فجر برایتان موفقیت و شادکامی آرزومندم



    سلام استاد بزرگوارم . امیدوارم در پناه یزدان روزگار به کامتان باشد . من هم ایام دهه ی مبارک فجر رو خدمت شما تبریک عرض می کنم .یا حق .
  • رویای یک معلم
  • سلام دوست عزیز شما هم با افتخار لینک شدید




    سلام ممنون از حضورتون بازم بیاین . یا حق .



    سلام
    وبلاگ خوبی دارید و مطالب مفید و کارا است

    با جازه شما لینکتان کردم.



    سلام آقای محمدزاده ی عزیز . شما هم با افتخار لینک شدید . یا حق

  • ب.شهابی عنبران
  • سلام
    یوسف می دانست تمام درها بسته هستند اما بخاطر خدا،

    حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش بازشد...

    "اگر تمام درهای دنیا هم برویت بسته بود، بدو، چون خدای تو و یوسف یکیست"



    سلام بزرگوار . دمتون گرم امروز یه درس جدید یاد گرفتم ممنون از لطفتون . یا حق .
  • جواد گرامی نوش ابادی
  • یا علی خدا قوت




    سلام آقا جواد گل ، خواهش می کنم . خدا به شما هم قوت بده . در پناه حق باشید یا حق .
    باسلام وتشکرازوبلاگ زیبای شما باافتخارلینک شدید




    سلام ممنون از لطفتون . شما هم یک ماه پیش لینک شدید . یا حق .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی