مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

مشق آبی

پایه ی پنجم دبستان پاشایی بندر انزلی

نویسندگان

آزمون ریاضی پایه ی پنجم ، نوبت اول - بهمن 1391

آزمون ریاضی نوبت اول پایه ی پنجم 

دانلود به صورت Word

دانلود به صورت Pdf

  • .. Ramin

نظرات  (۲۰)

کوییسا | شعرهـــــــای عاشــــــقانــه ی مـــــن!
فرصت کردین از حضورتون خوشحال خواهم شــد!



مرسی که بهم سر زدی . منم اومدم بهت سر زدم داداش . موفق باشی یا حق .
  • مشکلات یادگیری
  • سلام
    وقت بخیر
    اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت اگر حق را نمی توان استقرار بخشید می توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت.
    با تشکر از زحمات شما



    سلام استاد عزیزم . ممنون که ما رو هیچ وقت فراموش نمی کنید . یا حق
  • افسانه رحیمی (مشاور ششمی ها)
  • سلام و درود
    تلاش و زحمت تان جای تقدیر دارد . موفق باشید . پیشاپیش گذر و نظرتان را ارج می نهم
    افسانه رحیمی مشاور تخصصی ششمی ها




    سلام استاد . بیشتر بهمون سر بزنین یا حق .
  • فرزند تالش
  • سلام و عرض ادب خدمت شما عزیز و بزرگوار خدمت شریفتان باید عرض کنم که آقایون زود احساس تکلیف کردند و همه خودشون لایق این پست می دانند؟!ما هم که وظیفه مون اطلاع رسانی و....
    اینکه به وبلاگ حقیر سر می زنید من شرمنده می کنید و باعث خوشحالیم میشید .
    منم خوبم و مشغول امتحاناتم و... به امید روزی که از نزدیک عزیز دلم ، استاد عزیزم را زیارت کنم...همیشه به یاد و دعا گو شما هستم و براتون آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.(آجرک الله)



    سلام استاد هادی و داداش گلم مشتاق دیدار هستم انشاالله از امتحانات که فارغ شدید حتما یه سری به شمال ایران زمین بزنین و آسمانشو نورانی کنید . مشتاق دیدارتون هستم . یا حق . التماس دعا هادی جان .
  • محمد نیکویی
  • سر خوش آن عیدی که آن بانی نور
    از کنار کعبه بنماید ظهور
    قلب ها را مهر هم عهدی زند
    از حرم بانگ اناالمهدی زند

    تاج گذاری آقا امام زمان مبارک باد.



    سلام
    پرده نشین عالمیان فتح باب کن

    ما را برای نوکریت انتخاب کن

    یک دفعه هم برای دل من ظهور کن

    یکبار هم دعای مرا مستجاب کن

    نام تو برده ام دهنم بوی گل گرفت

    آقا همیشه کام مرا پر گلاب کن

    ای کهف آیه های خدا خطبه ای بخوان

    در خطبه ات مرا سگ کویت خطاب کن

    دیگر جوان منتظرت مو سپید کرد

    از پیری زود رسم اجتناب کن

    بودن بدون تو که به دردی نمیخورد

    اصلا بیا و بودن من را خراب کن

    دستی ببر به قبضه ی شمشیر ، منتقم !

    یادآوری خاطره ی بوتراب کن

    بر ذهن ذوالفقار دم تازه ای بزن

    دجال های روی زمین را عتاب کن...

    لیلی چشم های شما فرق می کند

    مجنون دیدگان مرا پر ز آب کن

    ای نور ! ای مفسر قرآن ! برای ما

    تفسیر آیه های دلت را کتاب کن...
    متقابلا سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) رو به همه ی مسلمانان جهان تبریک میگم . یا حق
  • جواد گرامی نوش ابادی
  • سلام ،رامین جان متشکرم ،اجرت با عزیز زهرا(س)




    سلام آقا جواد گل و گلاب . در خدمت هستم داداشی . خدا به همه اجر بده . یا حق
  • فرزند تالش
  • سلام استاد کاشکی چند سالی کوچیک میشدم و در کنار باربد و دوستانش ،دانش آموز شما میشدم تا بهترین خاطرات دانش آموزیم در کنار شما و دوستان رقم میخورد خاطراتی که در کلاسی سراسر از عشق و صفا و علم آموزی رقم میخورد.
    بچه های که این مطلب من را میخونید بدونید که باید از فرصت که در کنار استاد قربی هستید را بدونید و روزهای خوبی را برای خودتون و معلم تون رقم بزنید.
    بچه ها قدر این روزها را که سراسر از عشق و محبت و تلاش و کوشش است را بدونید و کاری نکنید که معلم عزیزتون را ناراحت کنه کلا کاری را نکنید که حسرت برگشت به این روز را بخورید.
    استاد عزیز همیشه به یاد و دعا گو شما هستم، به امید دیدار



    سلام داداش هادی گلم . بچه ها همشون براتون سلام فرستادن و مشتاق دیدار هستند . از نظر لطفتون بی نهایت ممنونم داداش . حقیر اینجوری که فرمودید نیستم . یه معلم ساده هستم و چیزی از دستم بر نمیاد که اگه بر بیاد دریغ نمی کنم . . استاد هادی عزیز اگه امتحانات تموم شد سری به بچه های کلاسم بزنین خیلی خوشحال میشن . جمعه ها هم وقتی میرید جمکران من و دانش آموزان گلمو فراموش نکنین ، ملتمس دعا هستیم . یا حق
    سلام استاد عزیز امیدوارم اوضاع بر وفق مراد باشه و بهتون خوش بگذره
    با یه اتوران در خصوص زمین نا آرام پنجم در خدمت تونم شاید به درد کار آموزش بخوره شاید.....
    در پناه حق باشید



    سلام استاد عزیزم . اطاعت امر شد و جهت شرفیابی خدمت رسیدم . استاد رئوفی عزیز شما سرحال باشید ماهم زیر سایه ی شما خوب هستیم . دانلودش کردم تا بعد از مدرسه بیام ببینمش . یا حق .
    لطف کنید تمامی چک لیستهای 6 پایه ابتدایی رو در قالب ورد برای دانلود قرار بدید




    سلام دوست عزیز . اگه توجه کرده باشید منبع تمام چک لیستهای موجود توی این وب نوشته شده . من مطلب ششم ندارم داداشی . همشو از دوستان میگیریم و زیر همه منبعشون قید شده . یا حق .
  • پرویزشکری
  • سلام استاد عزیز
    از اینکه مارا لایق دانسته و لینک فرموده اید بی نهایت متشکرم و باعث افتخار بنده است . بارها از مطالب پربار حضرتعالی استفاده نموده ام وخوشحالم عنوان مشق آبی را همیشه در وبلاگ خود داشته باشم .شاد و سربلند باشید.



    سلام بزرگوار . حقیر شاگردی بیش نیستم . امیدوارم بتونم مفید واقع بشم . در خدمتتون هستم و از مطالب زیبا و پر محتوای شما نیز من توی کلاسم استفاده کردم . امیدوارم این همکاری ها تداوم داشته باشه تا بتونیم به کلاس های خودمون کمک کنیم . بازم از تشریف فرمایی شما بزرگوار نهایت تشکر و قدردانی رو دارم . یا حق
    سلام وبلاگ بسیار خوبی داری تلاشتان قابل تحسین است
    به وبلاگم سربزن
    موضوعش در رابطه با درس های ابتدایی هست.چیزهای خوبی هم برای دانلود داره
    بخش نرم افزار آن راهم ببین .نظرهم بده.

    اگرقابل دانستیدلینک کنید



    سلام بزرگوار . اطاعت امر شد و به وب زیباتون یر زدم و از محتوای پر بارش استفاده کرده و لذت بردم و با افتخار لینک شدید یا حق .
  • مرتضی مجدفر
  • سلام. با معرفی نشریه شوق تغییر که سردبیری آن برعهده من است و مطلبی برگرفته از این مجله وبلاگم به روز شد. در خدمتم.




    سلام استاد مجد فر عزیز . اطاعت امر شد و شرف یاب شدیم . منتظر مطالب آیندتون هستم . ما رو فراموش نکنید . هر دم بهمون سر بزنید خیلی خوشحال میشیم . یا حق
  • مشکلات یادگیری
  • سلام
    زلال باش ، فرقی نمی کند که گودال آب کوچکی باشی یا دریایی بیکران،
    زلال که باشی آسمان در تو پیداست.




    متشکرم استاد عزیزم . چقدر شما به من حقیر لطف دارین . انشاالله شاگرد خوبی براتون باشم . یا حق .
    بااهداسلام خدمت همکارودوست فعال وخوبم رامین خان.
    هروفت میام تووبت روحیه م شادمیشی وازاین همه جنب وجوش وکارای خلاقانه ت لذت میبرم.امیدوارم قدرشماهاروبدونن .



    سلام سید جان . بازم کلبه ی حقیرانه ی ما رو با تشریف فرماییتون نورانی کردین برای یه هفته شارژ روحی شدم خدا از بزرگی کمتون نکنه بازم بهم سر بزنید استاد روحیه . التماس دعا
    با سلام
    پیروز وموفق باشید



    سلام بزرگوار ممنون از حضور گرم و صمیمی شما بازم بهم سر بزنید .
    نمیدونم آیا از حق شناس های کلیشم رودبار هستید یا نه ؟ اگر بله خیلی خوشحالم که شما رو در وبم زیارت می کنم . ارادتمند هستم موفق و موید باشید یا حق .
  • تلالواندیشه
  • \۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞
    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
    آسمان عاشقى شد پر ستاره زین دو گل

    عشقبازى با تداوم شد هماره زین دو گل

    بر دل عشاق صادق شد اشاره زین دو گل

    دیده دل شد گشوده بر نظاره زین دو گل

    میلاد نبی اعظم(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد

    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
    ۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.




    ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸

    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
    خورشید، محمد است و صادق ماه است
    با مقدم خورشید، قمر همراه است
    یعنی که ولادت امام صادق (ع)
    در روز ولادت رسول الله (ص) است
    ۞۞۞۞ عیدتون مبارک ۞۞۞۞
    میلاد نبی اعظم(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد

    ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓

    ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.

  • ت مثل تایباد... ت مثل تربیت...
  • سلام و خدا قوت به آقا رامین معلم پرتلاش و نمونه
    اول از اینکه به من لطف داشتی و بهم سری زدی ممنون
    دوم اینکه وب زیبایی داری و مطالبت بسیار عالی هست
    و سوم اینکه شما هم با افتخار لینک شدید .
    با آرزوی بهترینها برای بهترینها



    سلام بزرگوار ممنون . عید شما هم مبارک باشه بازم بهم سر بزن داداش . یا حق .
    سلام
    این داستان آموزنده رو شنیدید؟

    دو مرد در کنار دریاچه ای مشغول ماهیگیری بودند.
    یکی از آنها ماهیگیر با تجربه و ماهری بود اما دیگری ماهیگیری نمی دانست.
    هر بار که مرد با تجربه یک ماهی بزرگ می گرفت، آنرا در ظرف یخی که در کنار دستش بود می انداخت تا ماهی ها تازه بمانند، اما دیگری به محض گرفتن یک ماهی بزرگ آن را به دریا پرتاب می کرد.
    ماهیگیر با تجربه از این که می دید آن مرد چگونه ماهی را از دست می دهد بسیار متعجب بود.
    لذا پس از مدتی از او پرسید: چرا ماهی های به این بزرگی را به دریا پرت می کنی؟
    مرد جواب داد: آخر تابه من کوچک است !

    گاهی ما نیز همانند همان مرد، شانس های بزرگ، شغل های بزرگ، رویاهای بزرگ و فرصت های بزرگی را که خداوند به ما ارزانی می دارد را قبول نمی کنیم. چون ایمانمان کم است. ما به یک مرد که تنها نیازش تهیه یک تابه بزرگتر بود می خندیم، اما نمی دانیم که تنها نیاز ما نیز، آنست که ایمانمان را افزایش دهیم. خداوند هیچگاه چیزی را که شایسته آن نباشی به تو نمی دهد. این بدان معناست که با اعتماد به نفس کامل از آنچه خداوند بر سر راهت قرار می دهد استفاده کنی. هیچ چیز برای خدا غیر ممکن نیست .

    به یاد داشته باش:
    به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزرگ است
    به مشکلاتت بگو که چقدر خدایت بزرگ است



    سلام بزرگوار عید شما مبارک ممنون از حضور گرم و صمیمی شما یا حق
  • کلاس پنجم من
  • سلام
    خدا قوت
    از نمونه سوال هایتان بهره مند می شویم.
    تشکر بابت پیک ها و نمونه سوالات
    خسته نباشید.



    سلام بزرگوار . ممنون از نظر لطفتون . کاش چندتا از همکاران پایه ی پنجم جمع می شدیم و به صورت مشارکتی هر هفته پیک ارائه می دادیم . هم تنوع داشت و هم چند تا فکر بهتر از یک فکر هستش . من استقبال می کنم . اگه همکاران با هم باشیم سودمند تر خواهیم بود . یا حق
    پاینده باشی .

    پاسخ:
    پاسخ: سلام . متشکرم . شما هم موفق باشید .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی